Jóga órák

Sokan úgy képzelik a jógázást, hogy mantrázni, imádkozni kell és batikolt, bő színes ruhákban járni elrévült tekintettel. A jóga valójában nagyon sokszínű. Mindannyian mások vagyunk, és máshogy éljük meg a jógázás élményét is.Mindenképp érdemes megismerni, és megtapasztalni a ránk gyakorolt hatását. A jóga népszerűségének köszönhetően számtalan jógastílus kínál különböző megoldásokat a felmerülő testi és lelki kérdésekre és problémákra.

jóga óra

Baba - Mama Jóga

Jóga óra

Női Jóga

Jóga óra

Kismama Jóga

Jóga óra gyrekeknek

Jóga gyermekeknek

Miért jógázzunk?

Sportolsz,de érzrd ,hogy Kötöttebb a tested,kellene némi nyújtás lazítás? Érzed, hogy szükséged lenne némi Én’-IDŐRE ahol nyugodtan lehetsz ÖNMAGADDAL?

Mindenki más motivációval kezd neki a gyakorlásnak, és általában ez a motiváció változni fog, ahogy haladunk előre a gyakorlásokban.Amíg ez kialakul, inspirációnak íme néhány jótékony hatás, amit a jógázásnak tulajdonítanak:

  • stresszoldás (alvászavarok és a stresszhez kapcsolódó betegségek, pszichés problémák elkerülése)
  • lazább test és lélek
  • koncentrációs képesség fejlesztése és hatékonyság növelése
  • bioritmus beállítása
  • alakformálás (ideális testsúly elérése, az izmok úgy erősödnek a rugalmasság növekszik)
  • hormonháztartás kiegyensúlyozása (nőknek és férfiaknak egyaránt, minden életkorban és élethelyzetben)
  • vérkeringés és nyirokkeringés fokozása (a szív- és érrendszeri betegségek kockázata csökken, az immunrendszer megerősödik)
  • a gerinc egészségének megőrzése (tartásjavítás, ülő életmóddal járó problémák megelőzése)
  • az anyagcsere javítása (a méregtelenítő és emésztő szervek működése fokozódik, emésztéssel kapcsolatos problémák, mint pl. gyomorégés, reflux, székrekedés stb. megszűnhetnek)
  • az ízületek egészségesen tartása
  • önmagad és mások elfogadása (a testtudat, a tudatosság és a légzéskontroll növekszik)
  • TÖBB VÁROSBAN IS : Miskolcon, Tiszaujvárosban, Mezőcsáton, Emődön, Sikszón, Encsen ,Kistokajban, Mályiban, Kazincbarcika

Miből áll a jógagyakorlás?

Általában:

  • fizikai testhelyzetek, úgynevezett ászanák gyakorlása(statikus és dinamikus)
  • koncentráció, vagyis az elme irányítása (ezt lehet ászanák segítségével, vagy meditációval gyakorolni)
  • a légzés, és ezzel együtt az életerő (prána) irányítása

Ez a három dolog képviseli a lényünk három részét: test, elme és lélek (ami a lélegzetben nyilvánul meg).

Mietta

Egyénileg és csoportosan is!

Jóga óráim között bátran válogathatsz, személyre szabott, egyéni és csoportos foglalkozások közül. Ha bármelyik óra típus felkeltette érdeklődésed Írj nekem bátran és egyeztetünk az időponttal kapcsolatban!

Jóga órák

Női jóga

Nőies energiák felfedezése és megmozgatása

Jóga

Kismama jóga

Kismama jóga finom, lágy mozdulataival mind mentálisan, mind fizikailag készíti fel az Anyukát a várható feladatokra.

Baba -
Mama és gyermek jóga

Kapcsolódj a gyermekhez egészen kicsi korától.

Tedd meg a kezdő lépést!

Ha kérdésed van és érdeklődsz keress fel a lentebb található elérhetőségek egyikén. Hamarosan válaszolok!

Magyarország

Hungary

Phone: +36 30 649 1177

miettastudio@gmail.com

Elfogadom az adatkezelési tájékoztatót.
ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ