Image Alt

Kismama jóga

Középpontban a női szervek és a női energiák.

A Kismama jóga finom, lágy mozdulataival mind mentálisan, mind fizikailag készíti fel az Anyukát a várható feladatokra. A gyakorlatok segítik a szükséges izmok megerősítését és a megnyújtását, nagy hangsúlyt fektet a gátvédelemre, valamint a légzésre és relaxációra. A kismama jógát több mint két évtizeddel ezelőtt fejlesztette ki két angol orvos: Dr. Francoise B. Freedman és Dr. Doriel Hall. A módszer ötvözi a jóga távol keleti tudományát, és azokat a természeti népektől tanult mozdulatokat, amelyeket Francoise a Dél-amerikai antropológiai kutatásai alkalmával tanult meg az Amazonas-béli őslakosoktól.
A kismama jóga alatt lágy, folyamatos mozgásban végzett gyakorlatok, ászanák segítik a szükséges izmok megerősítését és a megnyújtását.Minden trimeszterben más és más gyakorlatok kapnak fő hangsúlyt. Légzőgyakorlatok és relaxációs technikák segítségével oldódik fel a félelem és a feszültség és edződik meg a koncentrációs készség. Nagy hangsúlyt kap a gátvédelem. Melyet nem csak a gátizmok tréningjének megismerése és folyamatos gyakorlás segítségével tudja a kismama elsajátítani,hanem egy speciális gátmasszázs technika megismerése is segíti ebben. A jóga gyakorlatok statikus elemei a kismama jógában átformálva, lágyítva jelennek meg. A felkészülés így teljes harmonikus és hatékony.Speciális , egyéni igényeket, és problémákat is figyelembe vesz és ennek megfelelően alakítható az óra menete.

 

Kapcsolódó kép KINEK ajánlott?

A kismama jógát bárki elkezdheti, akit nem tiltottak el különben a terhessége alatt valamilyen okból a mozgástól. Ideálisan a 8 hétig elvileg bármilyen mozgást végezhet a kismama. A 8. héttől javasolt szünetet tartani az intenzív mozgásban és mindössze relaxációs- és légzőgyakorlatokat ajánlott végezni. A 13. héttől elkezdhető a kismama jóga és egészen a szülésig szabadon gyakorolható. A kismama jógát azoknak is javasolt, akik nem jógáztak korábban. A 34-36. hét környékén érdemes bekapcsolni a papákat is a felkészülésbe. A felkészülésnek ebben a célegyenesében olyan vajúdó technikákat, hangokat, stb. gyakorolnak, amelyek kifejezetten a szülés közben végzendők majd. Azokat a lehetséges segítségeket is meg ismerjük amikkel az apuka is segítségére lehet a kismamának a vajúdás és aszülés során.A szülés után néhány gyakorlat rögtön segít a regenerációban, de a babával általában leghamarabb a 6. hetes kortól érdemes elkezdeni a Babás Jógát.

Amiért hasznodra lesz a  kismama jóga:

A jóga mérsékli a hát- és derékfájás tüneteit, amellyel sok kismama szembesül a várandóssága alatt. A jógagyakorlással megerősített gerincoszlop menti izmok nagyon jó szolgálatot fognak tenni kisbabád születése után is, akár hordozóban, akár a karodban tartod. 
A jógaórákon elsajátított légzőgyakorlatok nagy segítségedre lesznek a vajúdás és szülés során. Segítenek a lazításban, a feszültségek oldásában, a tüdőkapacitás teljes kihasználásában (ilyenkor több oxigénhez jut a baba), valamint a fájdalomkezelésben és a fájdalom elfogadásában. 
Az erősítő és nyújtó gyakorlatok javítják a kismama és a baba fizikai állapotát és az izmok tónusát. A jobb fizikai közérzet pedig kihat lelki harmóniára.
  1. Várandósságod alatt ízületeid fellazulnak. A kismama jógaórán kíméletesen és tudatosan van módod átmozgatni az izmokat, védelmet biztosítva az érzékeny ízületeidnek.
  2. A jógagyakorlásod az egyensúlyozó, körző és hintázó mozdulatok által fejleszti születendő gyermeked idegrendszerét, miközben finoman őt is átmasszírozod.
  3. A jóga serkenti a vérkeringést, jobb lesz a bőr vérellátása is, ez pedig szemmel láthatóan belülről fiatalít. A rugalmasabb szövetek ráadásul gyorsabb regenerálódást biztosítanak szülés után. Megelőzheted, illetve csökkentheted a végtagokban jelentkező kellemetlen vizesedést.
  4. A nyirokkeringést stimuláló mozdulatoknak köszönhetően a mellek is felkészülnek a sikeres szoptatásra.
  5. A jógával a stressz káros hatásait is kiküszöbölheted! A várandósággal járó esetleges félelmeket, szorongásokat és aggodalmakat könnyebben fel tudod oldani.
  6. A jóga javítja az emésztést, így a várandóság alatt gyakran jelentkező emésztési panaszokat is jótékonyan kezeli.
  7. A rendszeres gátizomtorna, amely a jógaórák része, biztosítja a könnyebb tágulást a vajúdás során, és gyorsabb regenerációt biztosít miután a babád világra jött. Gátmetszés nélküli szülésre is jobbak az esélyek.
  8. Mindenképp hasznodra válik a kismamaság ideje alatt és a babás időszak alatt is!

Szia! Akkor találkoztam Veled, mikor az első babánkat vártam. A gyakorlatokat, amiket mutattál, azután is csináltam, mikor elköltöztünk, így személyesen már nem volt lehetőség találkozni. Azóta született még egy kislányunk, a második terhesség alatt is eszembe jutottak, amiket mutattál. Sokat segített, szerintem kismamaként is fontos, hogy az állapotunknak megfelelő testmozgást végezzünk. A szüléseim és az utána való regenerálódás is könnyen mentek. Köszönöm! Marcsit minden kismamának szívből ajánlom!

Viki Ügyfél

Több mint 8 éve jógázom Marcsi óráin. Kismama jógán, babás-mamás majd egyéni jógán vettem részt, mely jótékony hatással volt mind lelki és testi fejlődésünkre is. Jó közérzetet biztosított mamának babának egyaránt. Anyukaként felkészített a szülésre majd utána testileg hamarabb visszanyertem régi formám. Sok jótanácsot kaptunk egyes problémák kezelésére. A babás jóga órák feladatai jótékony hatással voltak a baba egyensúly-mozgás és pszichés fejlődésére is. A kellemes hangulatot illataromák a jól megválasztott zene tette teljessé. Házi feladatot is kaptunk. Mindig szívesen jártunk és folytatom a jövőben is.

Johanna Ügyfél

Lànyom ajànlàsàra nagymamakènt kezdtem Marcsi óràira jàrni. Óràról óràra könnyebben mozogtam, erősödtem ès egyre nehezebb gyakorlatokat tudtam elvègezni. Megnőtt az önbizalmam, elmúlt a tèrdfàjàsom egyenesebben jàrtam, a fogyàsban is segített. Nemcsak a testemet, hanem a lelkemet is gyógyította. Minden óra külön èlmèny volt szàmomra ès alig vàrtam a következőt. Hàlàsan köszönöm a segítsèget. Bàtran ajànlom az idősebb korosztàlynak is!

Marika Ügyfél

EXTRA KISMAMA TRÉNING
A nyári hónapok alatt (20% )KEDVEZMÉNY !!!!!

Valószínűleg a pocakos napok alatt a rendkívüli boldogság mellett felbukkannak aggodalmas kérdések, megvalósítandó tervek is amik újabb kérdéseket vetnek fel.
Ha te is szembesülsz ezekkel, gyere el a tréningre és számtalan dologgal megismerkedhetsz és kérdéseidre választ kaphatsz.

Megismerheted többek között:
– a TRIMESZTEREK fontos teendőit
– a kismama JÓGA gyakorlatait,
– LÉGZÉS és MEDITÁCIÓ technikáit
– az INTIM TORNA alapjait
– a SZÜLÉS pozíciókat, lehetőségeket
– SZOPTATÁS fortélyait
– AJURVÉDIKUS segítségeket

Hangulatos klub délutánra számíts ahol még más érdekes vizekre is elevezhetünk. Kis létszámú csoportokban dolgozunk! 5-6 ember.

AKCIÓS! Részvételi díj 14990Ft
Ha ketten regisztráltok egyszerre 12990 Ft /Fő

A tréning kb 5 órát vesz igénybe.. és másra nincs szükség csak hogy kényelmes öltözékben gyere! (Az eszközök biztosítva lesznek)
És persze nyitottságra!

VÁRLAK SZERETETTEL !

Több helyszínen indul a tréning a jelentkezéstől függően!  Budapest, Miskolc, Eger, Debrecen,  Kecskemét,  Mezőkövesd, Szerencs, Encs , Ózd, Kazincbarcika, Szolnok,

Igény szerint Dunántúli településeken is!

Kérlek ezért jelezd a városod is a jelentkezéskor!

Szia! Akkor találkoztam Veled, mikor az első babánkat vártam. A gyakorlatokat, amiket mutattál, azután is csináltam, mikor elköltöztünk, így személyesen már nem volt lehetőség találkozni. Azóta született még egy kislányunk, a második terhesség alatt is eszembe jutottak, amiket mutattál. Sokat segített, szerintem kismamaként is fontos, hogy az állapotunknak megfelelő testmozgást végezzünk. A szüléseim és az utána való regenerálódás is könnyen mentek. Köszönöm! Marcsit minden kismamának szívből ajánlom!

Viki Ügyfél

Több mint 8 éve jógázom Marcsi óráin. Kismama jógán, babás-mamás majd egyéni jógán vettem részt, mely jótékony hatással volt mind lelki és testi fejlődésünkre is. Jó közérzetet biztosított mamának babának egyaránt. Anyukaként felkészített a szülésre majd utána testileg hamarabb visszanyertem régi formám. Sok jótanácsot kaptunk egyes problémák kezelésére. A babás jóga órák feladatai jótékony hatással voltak a baba egyensúly-mozgás és pszichés fejlődésére is. A kellemes hangulatot illataromák a jól megválasztott zene tette teljessé. Házi feladatot is kaptunk. Mindig szívesen jártunk és folytatom a jövőben is.

Johanna Ügyfél

Lànyom ajànlàsàra nagymamakènt kezdtem Marcsi óràira jàrni. Óràról óràra könnyebben mozogtam, erősödtem ès egyre nehezebb gyakorlatokat tudtam elvègezni. Megnőtt az önbizalmam, elmúlt a tèrdfàjàsom egyenesebben jàrtam, a fogyàsban is segített. Nemcsak a testemet, hanem a lelkemet is gyógyította. Minden óra külön èlmèny volt szàmomra ès alig vàrtam a következőt. Hàlàsan köszönöm a segítsèget. Bàtran ajànlom az idősebb korosztàlynak is!

Marika Ügyfél
f

Női Jóga

A női egészség helyreállítására. A fizikai testet a modern intim-torna hatékonyságával képes kezelni, míg az energetikai és mentális történésekhez a klasszikus jóga ősi, számunkra mégis újszerű szemléletével közelít.

f

Kismama Jóga

A Kismama jóga finom, lágy mozdulataival mind mentálisan, mind fizikailag készíti fel az Anyukát a várható feladatokra.

d

Baba - Mama Jóga

A szülést követően a korai anya-gyermek kapcsolatra koncentrál, segít a a gyermekkel való összecsiszolódásba,n kapcsolódásban.

s

Gyermek Jóga

A gyerekek játékos, fantáziadús és kreatív módon végeznek olyan gyakorlatokat melyekkel testi lelki fejlődésüket segítjük elő.